UCare garantie-abonnement
|
BasisABONNEMENT
|
PlusABONNEMENT
|
PlatinumABONNEMENT
|
---|---|---|---|
Verlengde garantie tot 3 jaar |
|||
Gratis reparatie onder verlengde garantie |
|||
Internationale garantiedekking (1 jaar) |
|||
Garantie op onopzettelijke schade |
|||
Reparatiekosten van 25% (per incident) onder de garantie op onopzettelijke schade. Algemene voorwaarden zijn van toepassing* |
|||
Schade door morsen |
|||
Brandbescherming |
Het apparaat is gerepareerd bij niet-geautoriseerde servicecentra, tenzij goedgekeurd door UBUY.
De schade is het gevolg van opzettelijke breuk.
Meerdere verdachte beschadigingen aan dezelfde of verschillende kanten van het product.
Buigen of deuken in de behuizing van het apparaat of andere cosmetische schade.
Meervoudige of gecombineerde schade zoals breuk en tegelijkertijd morsen van vloeistoffen en volledige onderdompeling in vloeistoffen.
Storingen die het gevolg zijn van verkeerd gebruik, opzettelijke nalatigheid, foutieve instellingen, foutieve installatie en gebruik van ongeschikte accessoires.
Serienummers zijn gewijzigd, er is mee geknoeid of zijn geheel of gedeeltelijk verwijderd, of het label is verwijderd.
De accessoires die bij het product horen.
Routineonderhoud en reiniging.
Beschadiging van gegevens/apparatuur/software door een virusinfectie of dergelijke.
Het niet beschermen van uw apparaten tegen plagen door ongedierte, knaagdieren enz.
Verbruiksonderdelen zoals filters in een waterzuiveraar of een keukenschoorsteen, die zijn ontworpen om een bepaalde levensduur mee te gaan en daarom door de consument moeten worden vervangen, vallen niet onder de dekking.
Verzending en douane als vervangende onderdelen naar u worden verzonden.
Eventuele schade veroorzaakt door niet-goedgekeurde wijzigingen aan de specificaties van de fabrikant, inclusief het niet opvolgen van de instructies van de fabrikant.
De garantie is niet overdraagbaar.
De garantie dekt geen gegevensherstel van producten die de mogelijkheid hebben om gegevens digitaal op het apparaat op te slaan.
UBUY kan de garantie voor een artikel annuleren en het garantiebedrag terugbetalen als zij van oordeel is dat het artikel niet in aanmerking komt voor de garantie.
In geval van een defect of schade aan het product moet de klant het product met de originele aankoopfactuur van het product naar het servicecentrum van de fabrikant of een erkend servicecentrum brengen. Als het servicecentrum kosten in rekening brengt voor de reparatie, dan moet de klant hiervan een geautoriseerde factuur naar UBUY sturen voor terugbetaling door via zijn account een garantieclaim in te vullen.
In het geval van beschadigde onderdelen dient de klant contact op te nemen met UBUY. Als er onderdelen beschikbaar zijn, zal UBUY deze naar de klant sturen en betaalt de klant de verzendkosten en de douanekosten. Indien niet beschikbaar, kan de klant het artikel aan zijn kant kopen en zal UBUY de kosten van de productonderdelen terugbetalen (verzend- en douanekosten worden niet terugbetaald)
In het geval dat het artikel helemaal niet bruikbaar is en niet kan worden gerepareerd, zal UBUY de vervanging voor de klant verzorgen (na toepassing van afschrijving*). Klanten zullen verzendkosten en douanekosten moeten betalen. Als vervanging niet beschikbaar is, zal UBUY de productkosten terugbetalen (na toepassing van afschrijving*)
In het geval van een brandclaim moeten de volgende documenten aan het geautoriseerde servicecentrum of UBUY worden overhandigd:
- Het apparaat moet onder alle omstandigheden aanwezig zijn en aan UBUY worden overhandigd.
- Schade is alleen gedekt in het geval van een accidentele brand van buitenaf.
- Kopie van de aankoopfactuur op naam van de klant. Kopie klantidentificatiekaart.
- Kopie van het brandweerrapport, ondertekend en naar behoren afgestempeld.
De afschrijving wordt toegepast op jaarlijkse basis en is als volgt
- 1e jaar: 10% van productwaarde
- 2e jaar: 20% van productwaarde
- 3e jaar - 30% van productwaarde